[python] Python Xlib - skript na uspávání PC

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Čtvrtek Duben 12 11:33:34 CEST 2018

Hoj,

tohle nebude problém Pythonu ale spíš Xlib. Pokud se dobře
pamatuji, tak self.xlib.XDefaultRootWindow(self.dpy) nemusí z různých
důvodů vrátit root, a hlavně to nemusí být ten, který potřebuješ.

A skoro bych si tipnul že self.xss.XScreenSaverAllocInfo() taky nemusí
alokovat xss_info, ale to se děje asi jen při problémech s pamětí.
Možná při nedostupnosti XScreenu, nevím. Rozhodně bych doporučoval tyto
části ošetřit a kontrolovat.

V pythonu se středníky nepoužívají. Pokud ti je milé C/C++, tak napiš
řaději kód v něm. Pro danou úlohu to bude lepší.

Nicméně SIGSEGV v Xlib vetšinou znamená, že se něco nepovede a není to
odchycené, zejména že něco není alokované.

Ondra

V Wed, 11 Apr 2018 17:03:19 +0200
filbar na centrum.cz napsáno:

--