[python] &soutez :-)

Jaroslav Vysoký jaroslav.vysoky na gmail.com
Neděle Duben 15 09:30:20 CEST 2018

Nejsem python profesionál, pouze (snad) nadšenec a propagátor, ale fakt by
mě zajímalo, jestli je tohle "opravdovými" pythonisty považováno za
čitelné. Já jsem to sice nakonec pochopil, a kdyby se podobné konstrukce
vyskytovaly v kódu častěji, tak bych si na to jistě i zvykl, ale na první
pohled mi to přijde jako ekvilibristika.

Jarda V.