[python] &soutez :-)

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Neděle Duben 15 10:16:44 CEST 2018

Pro programátora by tohle mělo být čitelné, ale musel jsem se na to pár
sekund dívat, než jsem si všiml, o co jde. Klíčové je asi uvědomit si, že
False se chová jako 0 a True jako 1. Dokonce True + True == 2. Pro lidi
přicházející z C je toto očekávatelné, ale ostatní tohle nemusejí vědět. V
mých/našich zdrojových kódech bych tohle mít nechtěl.

Asi bych s pojmy typu "opravdový pythonista" nebo "opravdový kód" raději
vůbec nepracoval. Zrovna Python je jazyk, který má být jednoduchý a
přístupný pro kohokoliv, i pro skoro-neprogramátory. Na
https://www.python.org/about/ stojí "is friendly & easy to learn", tak se
tím můžeme inspirovat a nevymýšlet blbosti :)

Podle mě je celé tohle banalita. Ale jestli to u někoho spouští impostor
syndrom, tak je to špatný a zbytečný.

PM