[python] &soutez :-)

Ales Zoulek ales.zoulek na gmail.com
Neděle Duben 15 10:43:29 CEST 2018

Uprimne, reload_redirect['Location'] += '?&'['?' in
reload_redirect['Location']] + 'param=1' je fakt ohavna konstrukce.

Jednak ten ascii art je necitelny bez syntax highlightu a druhak 'xy'[<dlouhy
vyraz pro bool>] je taky nic moc Python.

Vlastne vubec nechapu motivaci dostat celou logiku na jeden radek, kdyz
jedinej vysledek je, ze se to blbe cte. Jako kdybych se to za kazdou cenu
(proc jako?) snazil dostat ne jeden radek, tak mozna neco jako location +=
('&' if '?' in location else '?') + 'param=2', ale od toho mame urlparse,
abychom si takovyhle veci nemuseli psat sami, navic u stdlibky mame
rozumnou jistotu, ze to bude generovat validni vystupy pro edge case, ktery
si hned nemusime uvedomit.

A.