[python] Je k dispozici novější verze?

Petr Blahoš petr na blahos.com
Pondělí Prosinec 3 19:34:51 CET 2018

On Mon, Dec 3, 2018 at 4:38 PM Radim Novotny <novotny.radim na gmail.com>
wrote:

> Pardon, tak tady máš API:
>
> pip list --outdated --format=json

To je o něco lepší, a aby bylo jasno, jsem Tobě i ostatním vděčný za
veškeré podněty,
a když něco rozporuju, tak proto, že doufám, že se společně dostaneme k
něčemu lepšímu.

> A pokud to pořád není podle tebe API, tak "čo vy si predstavujete pod
> takým slovom API" ?

Není to API. Je to volání externího programu a parsování výstupu. Analogie:
os.listdir je API.
Parsování výstupu ls není API.

--
Petr