[python] Je k dispozici novější verze?

Radim Novotny novotny.radim na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 19:48:50 CET 2018

Jasně, chápu. pip API jako takové (z pythonu) nepodporuje, viz
https://pip.pypa.io/en/latest/user_guide/#using-pip-from-your-program
takže pokud k tomu chceš využít pip tak jedně tak jak je tam popsáno. Dalšé
možností je napsat si vlastní parser pro pypi.org ale oficialní public HTTP
API, pokud vím, neexistuje.

--
Radim

>>> https://traceability.cz/