[python] PyCon CZ, Pyvo v Olomouci/Plzni/Liberci, Hradec Králové a další novinky

Vláďa Macek macek na sandbox.cz
Úterý Leden 30 10:08:36 CET 2018

Supr newsletter, díky za informování!

Za sebe moc děkuju všem aktivním za aktivitu ve věci Věci.

Fotka je zřejmě interní humor bez připojeného příběhu. Dovolím si
podotknout, že dle mýho názoru tak nepůsobí dobře a neměla by tam setrvat
dlouho. Soukromě asi pošlu svou. :-)

A samozřejmě mi na titulce chybí ikonka restrooms i pro pány. :-) Tím opět
značně nenápadně podotýkám, že ikonka panenky v sukni již brzo i v našich
krajích přestane být považována za polite... I PyVec má jistě zájem o
kontakty do prostředí mezinárodních korporací. Co naděláme.
Grafik jistě během chvíle vytvoří náhradní symbol.

Jinak super!

V.