[python] PyCon CZ, Pyvo v Olomouci/Plzni/Liberci, Hradec Králové a další novinky

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Úterý Leden 30 11:12:51 CET 2018

Nad záchodovou ikonkou jsem také přemýšlel. Ikonky jsou to tyto:
http://fontawesome.io/icons/ Pokud tam uvidíš něco lepšího, sem s tím :)

Jinak úvodní foto opravdu původně nebylo myšleno ven, ale zase mi bylo blbé
zdržovat jejím výběrem celý web. Fotek máme v archivu až příliš mnoho, aby
výběr “té jedné” byl na chvilku. A s blbým fotem je z
praktického/informačního hlediska nový web pořád lepší než starý. Snad tam
opravdu nebude dlouho!

Honza