[python] Plánovač úloh a Python

radekmesner na gmail.com radekmesner na gmail.com
Pondělí Červenec 23 08:55:49 CEST 2018

Dobrý den,
předem  bych se chtěl omluvit za moji totální neznalost jazyka pythonu, ale každý někdy začínal :)

Mám funkční skript, který potřebuji spouštět v určitý čas. Proto jsem si vytvořil ve Win 7 událost. Jenže po spuštění skriptu se data ukládají do složky windows\system32 a ne do složky Pythonu, kam se data ukládají, když skript spustím přes IDLE. Potřebuji, aby se data ukládaly právě do složky Python.

Zkoušel jsem zapínat/vypínat kolonku "Spustit s nejvyššími oprávněními", přihlásit se jako standardní uživatel/administrátor, ale nic nepomohlo.

Nemáte někdo prosím nápad, jak to vyřešit?
Děkuji mnohokrát.