[python] Plánovač úloh a Python

starenka . starenka0 na gmail.com
Pondělí Červenec 23 09:05:50 CEST 2018

Ahoj,

hlavne zadnej stres, nikdo ti hlavu neukousne ;)

Nevidim ti do kodu, ale pokud delas se souborama a neuvadis cestu, bude se
ti to vzdycky ukladat "tam, kde stojis". Zkus si data z aplikace ukladat
treba do home adresare ala
os.expandvars(os.path.join('~','mojeappka','mujsoubor'))

(za pripadnou nefunkcnost se omlouvam, pisu po pameti z mobilu)

starenka
-----
'aknerats'[::-1]