[python] PyCon CZ už za měsíc, program nabitý, kupujte lístky než budou drahý

Honza Javorek mail na honzajavorek.cz
Pátek Květen 4 21:56:10 CEST 2018

Ahoj,

při pátečku připomínám, že jsou k prodeji lístky na PyCon CZ 2018, který
bude už za měsíc: https://cz.pycon.org/

Jelikož jste to vždycky nechávali na poslední dny a my měli každý rok nervy
v kýblu, je tam letos past. 20.5. se všechno zhruba o litřík zdraží. Tak
honem na nákupy! :-)

Chvíli jsem teď nebyl na internetech, takže jsem si akorát zrovna přečet
program. No a po takto nezávisle provedeným auditu vám musím nezávisle
říct, že to bude fakt pecka konfera, až mě to samotnýho udivilo! Tolik
témat, tolik skvělých přednášek. A kolik se letos workshopů urodilo. No mám
z toho radost.

Já přijdu https://www.youtube.com/watch?v=cQXhBc1HvJ8

HJ