[python] ropemode/rope s vic python verzema (2 a 3)

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Sobota Květen 5 14:10:45 CEST 2018

On 2018-01-11, 12:32 GMT, starenka . wrote:
> pouzivate nekdo Emacs a ropemode/rope? Delam na projektech,
> ktery sou jak py2.7 tak 3.6. Muj problem je ten, ze systemovej
> python mam 2.7 a ropemode mam nainstlalovanej v globalnich
> site-packages. Teda to neni ten problem, takle to chci.
> Problem je to, ze na py3 projektech to vola tenhle
> ropemode/rope a kape to na py3 syntaxy v souborech. Jde tohle
> nejak vyresit? Treba nejak donutit ropemode, aby se bral
> idealne z virtualenvu (tim myslim odtud, odkud se pouzti
> `(python-shell)`)?
>
> PS. Pevne doufam, ze to tady obcas cte Matej Cepl ;)

Čte, ale už nespravuje rope (po oživování tohohle zombie jsem se
vrhnul na další skoromrtvolu M2Crypto a její oživování mě zcela
stravuje) ;).  Hmm,
https://github.com/python-rope/rope/issues/57 vypadá špatně.

Matěj
--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Those to whom evil is done \\ Do evil in return.
    -- W. H. Auden, September 1, 1939
       http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15545