[python] ropemode/rope s vic python verzema (2 a 3)

starenka . starenka0 na gmail.com
Sobota Květen 5 15:11:45 CEST 2018

Rozumim :) Ja uz sem to vyresil, ale mezitim sem teda zapomnel jak. Nemam u
sebe pocitac, takze se nepodivam. Kdyby nekdo mel zajem, tak to vyhrabu.
Coz ale dle zajmu o tohle vlakno asi nehrozi :)

Diky a at se dari :)

-----
'aknerats'[::-1]