[python] ANN: Pracovní nabídka - Prusa3D

Nora Kořánová nora.koranova na gmail.com
Čtvrtek Září 5 20:45:54 CEST 2019

Malé týmy používají týdenní sprinty k dosahování vytyčených mylníků ve
vývoji... To jakože se myjí jednou za týden? Vždycky když narazí na ten
mylník, že? Gratuluji k tak bohulibým postupům, je to rozhodně častěji než
průměrný programátor.