[python] ANN: Pracovní nabídka - Prusa3D

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Úterý Září 10 08:08:51 CEST 2019

Noo ve skutečnosti se mýlíme, a to zjistíme nejpozději jednou za týden.
Takže mylník je defakto takový odrazový můstek k dalšímu vývoji, kde se
už nemýlíme tolik :D

Ondra

V Thu, 5 Sep 2019 20:45:54 +0200
Nora Kořánová <nora.koranova na gmail.com> napsáno: