[python] Spracovávanie e-mailov v mboxe (Thunderbird)

azurit na pobox.sk azurit na pobox.sk
Čtvrtek Září 19 11:53:51 CEST 2019

Ahoj,

IMAP NEvymazava e-maily zo serveru, toto robi POP3 (a aj tam je to, v
modernejsich implementaciach, mozne vypnut). Aj mne pride ako hlupost
riesit to sposobom, ako sa o to pokusas, snazis sa ohnut softver
sposobom, na ktory nebol navrhnuty.

Modifikacia e-mailov v mboxe nie je jednuduchy ukon, kedze tie e-maily
su tam ulozene pekne a sebou v jednom velkom subore - ak chces upravit
nejaky e-mail v strede toho suboru, vsetky ostatne data sa musia
'posunut'.

Pozri pripadne sem:
http://kb.mozillazine.org/Edit_large_mbox_files

Skus nam pripadne blizsie popisat, co presne chces urobit (preco chces
tie e-maily takto oznacovat?).

azur