[python] Spracovávanie e-mailov v mboxe (Thunderbird)

ZdPo Ster zdposter na gmail.com
Čtvrtek Září 19 19:57:34 CEST 2019

Primárne sa snažím napasovať na (fungujúci) process/workflow. Mám takú blbú
predstavu, že sw sa má prispôsobiť ľuďom a nie naopak ;-)
Preto som sa pýtal hneď na začiatku, či s tým má niekto skúsenosti.
Ak sa to s mailboxom nedá, tak idem skúšať to riešiť na servery.
Len ma provokuje, že TB vie za pár okamihov označiť (aj všetky) e-maily ako
prečítané/neprečítané a ja cez python nie :- (