[python] key binding and listen in background

dominik.sevc na gmail.com dominik.sevc na gmail.com
Středa Únor 12 14:50:42 CET 2020

Používam python na automatické vypĺňanie nejakých formulárov v jednom programe.
Teraz dávam skript na plochu a vo vlastnostiach definujem klávesovú skratku.
Po stlačení to všetko funguje.
Ale:
1. riešim ako zabrániť tomu aby som vedel spustiť 2 rôzne skripty ak sú klávesy vedľa seba
2. niekedy nejaký skript prestane fungovat , alebo proste klávesová skratka vo Windows nefunguje .

je jednoduché to používať , napríklad kalkuilačku spustíš , a podobne .
neviem tam inštalovať inúp verziu Python , a ani modul .
Doteraz som všetko spravil natívne , v tom čo je vo verzii 2.5

Chcel by som spraviť hlavný program ktorý by zachytával tie skratky a následne by spúšťal skript ktorý potrebujem a nemusel by som sa spoliehať na windows ..

ale ďakujem.