[python] key binding and listen in background

Josef Skladanka rajcze na gmail.com
Středa Únor 12 18:04:29 CET 2020

Tak jako ciste prakticky, kdyz umis napsat a spustit vlastni skript v
pythonu, umis pouzit libovolnou knihovnu. Proste si ji dej do
"adresare se skriptem" misto do systemove cesty.
Stejne tak bys ale mohl pouzit treba portable python vyssi verze.
Realne ve chvili kdy muzes spusti vlastni exac muzes delat docela
dost.

Dokud nam nedas konkretni omezeni a duvody pro ne, tak myslim, ze ti
neni moc jak vic pomoci. Mezi radky mi prijde, ze se tim nekde snazis
tak trosku neco ojebavat, a tak ses co mozna nejmin konkretni, ale
samozrejme to muze byt jen moje jazykova bariera. Rozhodne to neni
pokus o osobni utok.

J.