[python] o5 pygame

rajcze rajcze na gmail.com
Čtvrtek Červenec 24 08:01:35 CEST 2008

Ahoj,

moje kristalova koule mi rika, ze pred vykreslenim textu "pocet
pohlazeni" nemazes pozadi.

Protoze pygame zas tak neznam (hral jsem si s nim kdysi pred dvema
roky) nasleduje pseudokod:

stav, jak myslim ze je u tebe

if opice_zasazena:
  pocet_zasahu += 1
  pygame.draw_text(x = 0, y = 0, text = "pohladil jsi opici %d krat" %
pocet_zasahu, color = BLACK)

stav jak si myslim ze by mel byt

if opice_zasazena:
  pocet_zasahu += 1
  pygame.draw_rectangle(x1 = 0, y1 = 0, x2 = window.size_x, y2 =
window.size_y, color = WHITE)
  pygame.draw_text(x = 0, y = 0, text = "pohladil jsi opici %d krat" %
pocet_zasahu, color = BLACK)

snad ti to v necem pomuze.

Joza