[Tutor PyCZ] Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re: Fw: HElP)

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Úterý Říjen 10 15:05:50 CEST 2006


super je tam dokonca nieco v cestine:-)




"petrik" <petrik na extel.sk> 
Sent by: tutor-bounces na py.cz
10.10.2006 15:02
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>


To
"Konference Tutor portalu PyCZ" <tutor na py.cz>
cc

Subject
Re: [Tutor PyCZ]        Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re:  Fw: HElP)






Mno manualy najdes tu 
http://www.geon.wz.cz/pygame/              // CZ
 http://www.pygame.org/news.html  //ENG
 
O inych zatial neviem : / . 


Neviem presne co chces robit, ale hlavny problem preco 
ti to nefungovalo si mal len v tej funkcii 

kurzor.trefa(), 

ktora niekedy nevracala hodnotu. 
To ci si klikol na spravny objekt ti vrati vo funkcii 
kurzor.trefa(self, ciel) 
zrejme ten prikaz 
zasahObd.colliderect(ciel.rect) 
pricom ciel je cez parameter funkcie odovzdana instancia triedy Opicka, 
alebo Kladivo (alebo nieco ine) 

Ked budes mat podobne problemy ze nevies, co ako funguje, zvycajne pomoze, 

ked si do programu namontuijes na prislusne miesta par kontrolnych 
vypisov. 

Ten package Pygame mam sice nainstalovany, ale este som sa s nim nikdy 
nezaoberal, 
len som si pozrel nejake demo. Mas k Pygame nejaky dobry manual? 



"petrik" <petrik na extel.sk> 
Sent by: tutor-bounces na py.cz 
10.10.2006 14:34 

Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>



To
"Konference Tutor portalu PyCZ" <tutor na py.cz> 
cc

Subject
Re: [Tutor PyCZ]        Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re:  Fw: HElP)








Heh je to super ..diky moc... 
Len som chcel spravit specialnu skupinu objektov ktore maju rovnake 
udalosti ale rozdielne suradnice, 
Geon mi vravel ze by som to mal spravit tak 
spravit jednu Class Objekty ..a tam zadat vsetky udalosti ktore budu 
zdielat ostatne objekty ale 
zadanie suradnic bude potom ,alebo malo by byt v tomto tvare. 
opicka = Opicka('opicka.bmp',(61,70)) #ako tuple 
  
lenze aby to zobralo tak musim to zadefinovat do __Init__ u tej class 
Objekty   
  
ktora vyzera asi takto 
  
    def __init__(self, image):
       pygame.sprite.Sprite.__init__(self) #call Sprite intializer
       self.image, self.rect = nahrajObrazok(image)
       obrazovka = pygame.display.get_surface()
       self.oblast = obrazovka.get_rect()
       self.rect.topleft = 12, 70                                  // 
suradnice 
       self.vrtenie = 0 
  
teda ten system ako to mysli Geon je dobry pretoze kedze by som chcel 
spravit viac objektov tak by to tam toho bolo milion. 
 
  
 Diky moc , 
s pozdravom WraCkeR 
_______________________________________________
Tutor mailing list
Tutor na py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor 

Mgr. Ing. Roman MIKLÓ© 
Prvá stavebná sporiteµňa a.s. 
Bajkalská 30, P. O. Box 48 
829 48  Bratislava 25 
Tel.: +421/ 2 / 582 31 174 
Fax: +421/ 2 / 582 31 109 

_______________________________________________
Tutor mailing list
Tutor na py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor
_______________________________________________
Tutor mailing list
Tutor na py.cz
http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor

Mgr. Ing. Roman MIKLÓ© 
Prvá stavebná sporiteµňa a.s. 
Bajkalská 30, P. O. Box 48 
829 48  Bratislava 25 
Tel.: +421/ 2 / 582 31 174 
Fax: +421/ 2 / 582 31 109 
------------- daląí část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://www.py.cz/pipermail/tutor/attachments/20061010/f4308d42/attachment.htm 


Daląí informace o konferenci Tutor