[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Jarda Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Srpen 22 16:32:50 CEST 2003

DD

> Hm, tady bych oponoval. i++ se píše rychleji a je to
> přehlednější. Jenže ve většině případů chcete stejně
> používat ++i, protože je to efektivnější v případě,
> kdy opravdu nepotřebujete i++.

Hadat se nebudu, je to vec nazoru.

> Osobně mi spíš vadí, že na i++ Python ohlásí syntaktickou
> chybu, zatímco na ++i neřekne nic -- a přitom to nefunguje
> podle toho, jak to navenek vypadá (jestli to vůbec
> něco dělá).

Ale na tom neni nic divneho. Python zadny operator ++ nezna, jsou to tedy dva
unarni operatory +. Ty muzou byt v Pythonu zasadne prefixove. Zkuste si pro
zajimavost napsat v interaktivnim modu treba --1 a potom ---1.