[python] Co takhle identifikátory s diakritikou? (OT)

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Srpen 5 11:33:50 CEST 2005

Dne Friday 05 August 2005 11:07 ViNiL napsal(a):

> To jsem se prave snazil rict v te vete, ktera nasledovala, a kterou si
> takticky smazal ;-)

Tak to nebyla taktika...

> Obavam se, ze snadna pouzitelnost je v primem rozporu s sirokou
> pouzitelnosti. KAZDY uzivatel si o sobe mysli, ze je pokrocily uzivatel,
> stejne jako KAZDY ridic si o sobe mysli, ze je dobry ridic.

Proc? Ja umim zapnout automatickou pracku, ale nemyslim si, ze jsem pradlena,
uvarit umim vajicka i par slozitejsich jidel, ale nepovazuju se za kuchare.
Neovladam snad polovinu polozek v menu sveho mobilniho telefonu a neznam
polovinu funkci Wordu a Excelu ani jejich OOo ekvivalentu a nevidim duvod,
proc bych mel predstirat, ze znam. Ja chapu, ze "rozumet pocitacum" znamena u
nekterych lidi zhruba totez jako umet komunikovat s duchy predku a vyvolat
dest a ze nekteri to v honbe za slavou a uznanim predstiraji. Ale urcite to
nedela "kazdy" a myslim, ze ten podil "odborniku" mezi uzivateli klesa.

JP