[python] instalace modulu pro 3D grafiku: Soya3D

Pavel Kosina geon na post.cz
Sobota Červenec 29 20:55:15 CEST 2006

Martin K. napsal(a):
> Ee. Mě to jen zatuhne a nic mi to nenapíše :( . Když chci spustit basic-1 tak to taky zatuhne :) . Mě to tuhne tobě to tuhne, ale ty si na tom líp, tobě to aspoň hází chybu :) . To Know problems to si vytahl s nějakýho souboru nebo ti to hodilo samo před nos?

když nevím, zkouším README ;-)

Zkoušel jsem to na jiným stroji a tam to jelo ok (hned napoprvé), takže
je to, alespon u mne, evidentně starý ovladač nvidia. Takže buď nový
ovladač nebo MESA (viz README nebo wikipedia na tema opengl).

--
geon
Pavel Kosina