[python] OT: Pridat nebo odebrat? (bylo Buducnost Pythonu: lambda, map, filter)

Jakub Lucký jakub.lucky na gmail.com
Úterý Listopad 14 22:10:58 CET 2006

No, ještě mě napadá něco víc "odebraného" a to je brainf*ck (viz
http://cs.wikipedia.org/wiki/Brainfuck)
Ale to už je trošku moc :-)

Nehledě na to, že si myslím že právě tyhle moc kompaktní a logické jazyky
nemají dost příznivců.
Nejlíp na tom je paradoxně PHP, které je IMHO dost zprasené a extrémně
nekompaktní...