[python] OT: Pridat nebo odebrat? (bylo Buducnost Pythonu: lambda, map, filter)

superman feed na centrum.cz
Úterý Listopad 14 22:34:10 CET 2006

> No, ještě mě napadá něco víc "odebraného" a to je brainf*ck (viz
> http://cs.wikipedia.org/wiki/Brainfuck)
> Ale to už je trošku moc :-)

Až budu závislý na programování, určitě přechod na brainfuck nasadím
jako součást terapie léčení ze závislosti. :-)

> Nehledě na to, že si myslím že právě tyhle moc kompaktní a logické
> jazyky nemají dost příznivců.

V těchto jazycích se totiž neprogramuje, ale matematicky trikuje. Každý
i běžný krok poměrně často představuje trik, nad kterým musíte
přemýšlet. Podobným nástrojem pro bystření IQ jsou šablony v C++.
Geniální nástroj a dokáže neuvěřitelné věci, ale je to na bednu, pokud
něco složitějšího s tímto máte ladit.

> Nejlíp na tom je paradoxně PHP, které je IMHO dost zprasené a extrémně
> nekompaktní...

Ale prostě to lidem sedí. Je to jazyk, který vám nastaví vlídnou tvář.