[python] OT: Pridat nebo odebrat? (bylo Buducnost Pythonu: lambda, map, filter)

Jakub Lucký jakub.lucky na gmail.com
Úterý Listopad 14 22:42:40 CET 2006

Ad Brainfuck) Je pravda že Brainfuck je opravdu jen pro magory, ale ty
zdrojáky vypadají vtipně :-)

ad triky) No je pravda, že v Pythonu se prostě sedne a píše(a obvykle celkem
pěkně), nevím jak je to v těch jazycích, ale pokud je to náročný (jak bylo
naznačeno) tak chápu, že v tom dělá pár magorů.

ad PHP) měl jsem chuť se ho naučit, a dobře, ale pak jsem zahlédl Python a
při pohledu na PHP mám občas nepříjemné dávivé reflexy(a teď v tom musím
napsat 2 weby :-$ )