[python] OT: Pridat nebo odebrat? (bylo Buducnost Pythonu: lambda, map, filter)

Jakub Lucký jakub.lucky na gmail.com
Úterý Listopad 14 23:08:59 CET 2006

ad bulvár) Ono zase učit se půl roku jazyk, je docela o hubu... Ten jazyk
může být výborný, pěkný, efektivní ale pokud se vůbec základy musí člověk
učit v řádech týdnů a měsíců, pak to musí studovat nebo mít hodně velkou
touhu nebo hodně velkou trpělivost

ad PHP) v PHP je ten problém že PHP nemá žádnou koncepci , všechno to dělají
kodéři. Proto je objektový model v PHP takový jaký je (2 roky nevyřešené
bugy, chyby prohlášené za vlastnosti apod.) apod. I spousta lidí, kteří v
PHP dělají profesionálně nebo aspoň polo o tom prohlašují, že je to zprasený
jazyk. Základy jsou sice pěkné, ale pak už to jde z kopce. A tím pádem PHP
ztrácí svou budoucnost.