[python] IDE pro Python?

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Středa Srpen 29 16:00:14 CEST 2007

Já jsem hodně spokojený s jEditem.

> Požadavky:
> - 1- běží na Linuxu (alternativně i Windows, ale není to podmínka)

Splněno

> - 2 - má syntax highlighting (+ rozšíření pro CheetahTemplate, apod).

Cheetah jsem tam tuším na viděl

> - 3 - umí autocompleting
>       (čím víc tím líp, ale chápu, že tak dokonalé jako u Javy, C++
> to asi nikdy nebude)

Umí ..

> - 4 - nemá problémy s češtinou

Zatím jsem žádné problémy nezaznamenal

> - 5 - má možnost brouzdat skrz třídy a metody

Jasnačka, na to je plugin

> - 6 - neplete se mi do cesty
>       (je lehce možné spustit hlavní program či sadu testů a lehce ho
>také ukončit)

Mno, pletení se do cesty je dost individuální

>- 7 - nejlépe open-source

Splněno

Navíc má abbreviations, takové ty doplňovačky kódu známé z videí, kde někdo
buší kód v TextMate.
Jediný problém je, že pro Python abbreviations nejsou, nebo jsem je nenašel,
ale usilovně pracuju na portaci těchto fičůrek z TextMate. Comming soon ...
dám vědět, mám už něco hotového pro Python a CherryPy.

Btw, Věroši, koukni na maila co jsem ti posílal :) díky ..