[python] Vydání knihy o pythonu

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Květen 23 08:36:36 CEST 2008

Dobré ráno,
dovolím si vás asi všechny naštvat:

Můj otec by mi řekl: místo těch řečí už jsi mohl mít půlku hotovou.

Já bych řekl: Jsou lidé kteří problémy řeší a jsou lidé kteří problémy
vyrábí.

Pokusím se být konkrétní: napište jeden článek o jedné konkrétní věci.
Máte-li čas, trochu se v tom porýpejte, dobře popište. Odkaz dejte na
(třeba) py.cz . Hlavně se nesnažte být už dopředu dokonalí.

A pokud vás to bude bavit/těšit, udělejte to znova.

A hlavně: život je krátký - požívejte python!
:-))))

ZU