[python] parsing souboru

Jakub Zíka jakub.zika.21 na gmail.com
Středa Květen 5 16:16:00 CEST 2010

Jak jsem už psal, dá se použít modul resource:

>>> import resource
>>> resource.setrlimit(resource.RLIMIT_AS, (20000000, 20000000))
Traceback (most recent call last):
  File "<stdin>", line 1, in <module>
MemoryError

btw. Váš příklad mi nefungoval, asi tam bylo moc nul. Prej to nejde
zkonvertovat na integer. Nebo máte 64-bit procesor?