[python] Proces vs. vlakno

Tomas Hnizdil tomash.cz na gmail.com
Pátek Říjen 22 00:51:14 CEST 2010

Ano, snazim se zjistit, proc se to chova na ruznych platformach ruzne a proc
to nekde tvori procesy a nekde vlakna - ten problem je, ze stezejni kod by
mel byt na platforme nezavisly, coz me vede k myslence, ze by pes mohl byt
zakopany v pythonu, ale kdo vi ... diky za nasmerovani, pokusim se hledat
timto smerem.