[python] Proces vs. vlakno

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Říjen 22 11:56:16 CEST 2010

Ahoj,

no, podle me( to pr(ímo v Pythonu být nemu*z(e. Python se chová tak, jak
je napsaný kód :-D Python pr(eci sám nerozhoduje, jestli aplikace pojede
procesove( nebo vláknove(.
Takz(e pokud se to jinak chová na 32-bit a 64-bit, pr(ípadne( se to
jinak chová s jedním jádrem a jinak s 4 jádry, atd., tak bych zac(al
hledat uvnitr( aplikace, pr(ípadne( v ne(jakém pouz(itém modulu, jak jsi
psal.

Tomás(