[python] Proces vs. vlakno

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pátek Říjen 22 15:04:34 CEST 2010

> Zacinam si myslet, ze to bude schovane nekde na urovni OS pripadne HW,
> zjistil jsem totiz, ze na mem 32b stroji se to chova jako na tech 64bitech
> ... tak a ted babo rad :) Nejspis to bude schovane nekde pod podporou HW/OS
> neceho, co se jmenuje copy-on-write (zkopiruj procesu data az ve chvili, kdy

Dvě otázky:
* Co je to za OS?
* Nebude to celé nějak jinak?

Trochu mě překvapuje, že ses rozhodl nehledat "problém" v knihovně omniORB,
ktera slouzi ke komunikaci klientu se serverem. První co mě napadlo bylo:
SocketServer, ForkingTCPServer, ThreadingTCPServer, ale taky můžu být úplně
mimo :-)

--
Petr