[python] Začiatočník programuje, alebo čo som zostrojil a nefunguje to

xteam mghorcik na gmail.com
Neděle Říjen 13 18:40:31 CEST 2013

dobrý večer!

Volám sa Martin, kedže sa mi páči jazyk Python chcem sa ho naučiť čo
najlepšie a ideálne čo najrýchlejšie. Momentálne som samouk takže otázok
mam ako maku. Niekedy budem až otravný ale ak sa človek chce niečo
naučiť a ma možnosť sa opýtať ODBORNÍKOV (programátorov)  tak prečo nie?!

Práve som napísal trochu väčší program,lenže keď som ho chcel ukonciť
normálne tj import system
    system.exit()

prekladač vyhodil chybu a až po 3 minútach ho ukončil.  Tak som ho
ukončil po svojom a to takto:
  tj  import os
     os.abort()

táto funkcia funguje. Pekne ho ukonči výpis pamäte cesta a úvodný riadok
v terminály. Lenže  háčik je vtom že programy nemám takto ukončovať  a
preto sa pýtam k čomu sa dá ta spomínaná funkcia prirovnať

klávesy esc alebo kombinácii alt+f4?  a kvôli čomu ich nemám takto
ukončovať?