[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Čtvrtek Únor 27 07:56:31 CET 2014

> Pěkný den vinšuji,
> pythonem se neživím, ale dost mě baví, jako nezaměstnaný mám dost času a
> dost mě těší rychlost (možná zdánlivá) pokroku. Tak bych se rád optal - kdo
> z vás se živí pythonem? A ti, kteří ano, co děláte (weby či něco jiného)?

Teď už dělám skoro všechno v Pythonu, kromě občasného udržování jedné
starší aplikace v C++. Dělám IS
(backend, web frontend, desktop frontend) pro sledování výroby a nástroje
pro integraci mezi několika IS.
Mám tu výhodu, že si nástroje vybírám sám, takže to, že jedeme na Pythonu
je moje volba. Pro zajímavost,
k Pythonu jsem se dostal tak, že jsem vybíral vhodný nástroj pro psaní
desktopových aplikací s charakteristikou:
Má to fungovat od včerejška, ale zadání dostaneš zítra. Vybral jsem
wxPython, no a postupně jsem u webu
přešel na Pylons, a kdybych začínal znova, tak bych asi i ten server, co je
v C++ psal v Pythonu.

> A jaké máte vzdělání?

VŠ FEL ČVUT.

--