[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Martin Vich vichmartin na gmail.com
Čtvrtek Únor 27 16:17:46 CET 2014

V zapadnich zemich kde meli pristup k vypocetni technice o neco drive nez u
nas je videt, ze tam je dost vyrazne starsich ITaku. Spise tam pusobi ten
faktor ze odchazi do "IT duchodu" ,protoze uz si nasetrili dost a chteji se
venovat konickum nebo necemu mimo IT. Vekova diskriminace tu hraje urcite
hraje roli.

*1985