[python] Filozoficko-průzkumná otázka

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Pátek Únor 28 10:02:22 CET 2014

Mirku promiň, ale z mého subjektivního pohledu píšeš blbosti.

mtip>Úspěch  závisí  podle  mě  v  první řadě na náhodě a pak trochu na tom
mtip>ostatním. Třeba dobré nápady? Užitečnost a píle jim moc nepomáhá.

Záleží na tom, co považuješ za úspěch.

mtip>Tak s tímhle se můžes tak akorát utěšovat. Programátor musí být mladý,
mtip>protože   většina   dalších   programátorů  je taky mladých. A zatímco
mtip>zrál  a  dřel  víc  než  ostatní, protože musel nebo chtěl být samouk,
mtip>vyřadil se věkem z kolektivu těch mladších.

Osobně bych byl potěšen, kdybych ve svém týmu měl třeba Donalda Knutha
(http://cs.wikipedia.org/wiki/Donald_Ervin_Knuth, 76 let), i kdyby měl chodit
do práce jen na kafe a pokecat si.

Jak píše Vladimír Macek, klíčová je podle mě ta schopnost JEDNAT S LIDMI.
A těmi lidmi jsou jak zákazníci tak i členové týmu.

Petr