[python] dynamicke metody

diverman pavel na schon.cz
Středa Květen 7 15:00:04 CEST 2014

Zdravim Vladimire,

mate pravdu, ze vynalezat kolo muze byt slepa cesta, jenze je to jedina cesta, jak se naucit, jak kolo funguje.

Vezmu priklad-znam perfektne Django, par let me zivilo a umim ho efektivne vyuzit. Ale stejne to nebyla zdaleka takova zabava jako napsat si vlastni fullstack framework a to pekne odsdola:

application(environ, start_response) - URL handling - session&cookies - request&response - forms layer - template rendering - unicode handling atd.

Kdyz jsem k tomu prisel, tak to bylo nekolik set radku v Python-CGI. Takze se to predelalo z CGI do WSGI. Diky tomu jsem pochopil, jak vlastne veci funguji, musel proslapat cesticky, casto slepe, obcas mrknout, jak to delaji jinde (Django, Werkceug apod),  to vse v rezimu continuous integration a continuous refactoring. To vse za prubezneho dorucovani do produkce. Kdybych tehdy vzal neco hotoveho (treba Django), tak bych si pekne namlatil hubu. Byla to drina, ale ty clovekoroky za to staly.

Pavel
(PS: my se zname - pamatujete tridu RomanNumber(int) ? )