[python] Jaký Tkinter? GTK? QT? Coooo Amiga Escape sekvence rulez! Odlehčení a dotaz - Python a pamět? ;)

Martin lisiak4 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 1 17:47:40 CET 2015

Nejdříve odlehčení. Poslední port Pythonu verze 2.3.3. Ukázka jednoduchého
GUI pomocí ESCAPE sekvencí na počítači Amiga (Windows nemá přímou podporu
ESCAPE sekvencí!)

https://www.youtube.com/watch?v=JzN1Fl-T7jw
(https://www.youtube.com/watch?v=JzN1Fl-T7jw)

A teď můj dotaz, stačí mi zodpovědět chování Pythonu verze 2.X v rámci PC.

Zkopíruji to co jsem se ptal jinde:

Takový technický dotaz, co se týče náročnosti na pamět. V rámci Pythonu,
tedy v rámci skriptovacího jazyka. Je pamětově méně náročný, když definuji
proměnnou za IF/ELIF? Nebo se tahle proměnná načte do paměti i když podmínka
IF/ELIF nebude splněna? Na zápis použiji N-tici.

S IF/ELIF:
if vstup == iso: tabulka = ("A","B"), ("B","C")
elif vstup == latin2: tabulka = ("D","E"), ("F","G")

Bez IF/ELIF:
iso = ("A","B"), ("B","C")
latin2 = ("D","E"), ("F","G")

Můj odhad: asi se to načte do paměti i s konstrukcí IF/ELIF, ale program s
konstrukcí IF/ELIF bude o něco méně pamětově náročný, protože nebudu
definovat více proměnných ale jen jednu "tabulka" a možná ani to ne, protože
pokud si to Python potřebuje zapamatovat vše naráz, tak bude mít v paměti
nekolik krát proměnnou "tabulka", dle našeho příkladu 2 krát. Ale dost
filozofie, programování je o nečem jiném, jak to tedy funguje? :)

Rěším to, protože každá tabulka by měla obsahovat něco kolem 1800 znaků.

Díky za pomoc! :)

Lisiak4