[python] Vydání knihy o pythonu

Václav Stoupa vstoupa na gmail.com
Pátek Březen 31 13:28:16 CEST 2017

On 18 Kvě, 01:42, Lukoko <luk... na gmail.com> wrote:
> Ještě jedna věc. V kapitole, ve které by se mělo psát o Django bych to
> pojal jako kapitolu o webových frameworcích, takže tam mělo být také
> něco o mod_pythonu, CherryPy, TurboGears a třeba i iSkeletonz CMS a za
> zmínku by stál i Plone atp.
>
> Potom pokud by se v dané veci nakonec nějak angažoval i seznam, pak by
> do kapitoly s XML-RPC patřil určitě ještě FastRPC.
>
> Protože moje primární zaměření v jsou mobilní technologie, nezapomněl
> bych na Python pro Windows Mobile, Python pro Symbian, Python na
> Maemo, Python v iPhonu/iPodu, mobilní Linux (kde je většina věci v
> [...]

Díky za spoustu užitečných tipů.

Bylo by skvělé tam mít všechno, co píšeš. Obávám se, že pak by ale
kniha měla přes 1000 stran a bylo by velmi těžké sehnat tolik autorů.
A stejně by se o daných tématech nedalo napsat příliš mnoho stránek.
Radši bych viděl knihu, kde se vyberou ty nejpoužívanější nebo
nejperspektivnější balíky a u nich se půjde alespoň trochu do hloubky
nebo se ukážou best practices, než vytvářet jen povrchní přehled.

O nějaké verzi pythonu pro mobily by tam řeč určitě měla být.