[python] Plánovač úloh a Python

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Pondělí Červenec 23 09:09:04 CEST 2018

Co to znamená - že když otevřeš soubor přes open(“data.txt”), tak se otevře někde ve windows\system? No tak ho otvirej s plnou cestou, ne? :) open(r“c:\nekde\data.txt”).

Nebo si nastav current working directory:
https://docs.python.org/3/library/os.html#os-file-dir

Viz taky modul pathlib:
https://docs.python.org/3/library/pathlib.html

Petr Messner

23. 7. 2018 v 8:55, radekmesner na gmail.com: