[python] Plánovač úloh a Python

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Pondělí Červenec 23 13:50:10 CEST 2018

 Ahoj,

na ten python script (nebo jakejkoliv jinej) si udělám cmd soubor, a ten
spouštím přes
task scheduler. Pak platí všechno, co psali ostatní, to znamená, že v tom
scriptu můžeš
třeba nastavit cestu a pak spustit ten python kód

C:
cd \cesta\na\ktere\to\chci\spoustet
python c:\cestakescriptu\script.py

Co je to ta událost?

Jinak, ukládat věci do složky pythonu není rozumné. Udělej si nějakou
vlastní (asi tak něco jako
C:\Users\mojejmeno\scripts
nebo
C:\Users\mojejmeno\py
) a svoje věci si dávej tam. Pak jednoduše poznáš, co je Tvoje.

Petr
--
http://www.blahos.com/ <http://petr.blahos.com/>
http://traceability.cz/