[python] Plánovač úloh a Python

radekmesner na gmail.com radekmesner na gmail.com
Pondělí Červenec 23 16:14:22 CEST 2018

Děkuji mnohokrát za všechny odpovědi a vaše reakce. Jsem z toho zmatený, asi se budu dále ptát, jako největší blbec + moje malá znalost anglického jazyka.

starenka: os.expandvars mi nějak nefunguje, nejsem z toho moudrý

Petr Messner: Otevírám přes Total Commander, najedu na soubor a dám enter. Pro úpravy otevírám v programu IDLE. Nevím, jak to myslíte, jak jinak otvírat.

Petr Blahos: Nějak jsem nepochopil, jak vytvořím cmd soubor. Při spuštění skriptu přes zmíněný TC se cmd/příkazová řádka otevře, kde skript běží a stahuje data.